Példátlan orosz légitámadás: a kijevi metró is megsérült, káoszban az ukrán közlekedés

A háború menete megváltozott, az oroszok szintet léptek.

Gondoltunk már arra, hogy milyen lehet egy metróhálózatot megtervezni és üzemeltetni? Most mi is megtehetjük ezt a Mini Metro játékban.
Metróhálózat nélkül ma már nem működnének zökkenőmentesen a nagyvárosaink és káoszba fulladna a felszíni közlekedés is. Így a mélyben meghúzódó hálózatot optimálisan kell megtervezni és felügyelni, hogy segítse és nem bonyolítsa egy-egy város életét. Ez a legtöbb esetben sikerült, máskor pedig nem. Most bárki kipróbálhatja milyen is lehet a BKK szerepét felvállalni és metrót tervezni és üzemeltetni kedvenc városainkban (London, Párizs, Hong Kong, New York, Berlin), mert a Mini Metro-ban mérnökként ez lesz a feladatunk. Rögtön nem vetnek bele minket a mélyvízbe, hiszen csak 3 megállót kapunk, ezeket kell úgy összekötnünk, hogy optimális és gyors is legyen a közlekedés, majd ha ez sikerült bonyolultabb lesz a rendszer automatikusan, új megállók keletkeznek. Ahogy fejlődik a fejünk felett a város úgy kell eleget tennünk a megváltozott közlekedési és utazási igényeknek. Egyre nehezebb lesz a feladat és egyre nagyobb kihívásokat is kapunk, a rendszer is egyre leterheltebb lesz és hibásodik is folyamatosan. A játékból legalább az ember látja milyen komoly kihívásokkal kellett megbirkóznia Vitézy Dávidnak.
A háború menete megváltozott, az oroszok szintet léptek.
A katonák minden kiiktatott orosz fegyveresét, harckocsiért vagy katonai létesítményért pontokat kapnak, amiket aztán értékes jutalmakra válthatnak be.
Javában zajlik a MÁV korszerűsítése, a vasút helyzete azonban továbbra is a politikai csatározások egyik terepe. Mennyire hitelesek a kritikák? Van-e már eredménye a fejlesztésnek? Máshol milyen problémákkal küzdenek?
Az informatikai támadás elhárításán kollégáink folyamatosan dolgoznak.
A támadás elhárításán informatikusaink folyamatosan dolgoznak, az olvasóinktól elnézést kérünk a kellemetlenségekért.
„Nem működő állam” az, ahol Jean-Philippe leállíthatja a brüsszeli tömegközlekedést, mert 3020 helyett 3070 eurót kíván keresni. Kohán Mátyás írása.
Már nyíltan beszélnek arról, hogy mit tennének az ellentétes elveket vallókkal.
A svéd lelkész megtagadta a szivárványszínű miseruha viselését, mondván, az ellentétes a liturgikus szabályokkal.